englishnyitólaprólunktermékekszolgáltatásokügyfeleinkálláskapcsolat

InfoManager - a vezetői információs rendszer

Megfelelő információ a megfelelő időben - a piaci versenyben ez a siker titka.
Az IBM eServer iSeries leggyorsabban fejlődő üzleti intelligens megoldása, az InfoManager vezetői információs rendszer ezért fontos lépcső a sikerhez vezető úton.

Csak az a vezető képes cégét egyre több bevételhez juttatni, aki lépést tud tartani az üzleti irányzatokkal, és átlátja a vállalat teljes működését, a részterületek egymásra gyakorolt hatását. Az AS/400-as alapú, analízisre optimalizált, nagy kapacitású software különböző operatív rendszerek hatalmas adatbázisait öleli fel, és ezekből képes bármikor összesítéseket, trendeket, grafikonokat és információ-összehasonlításokat előállítani.
Az egyszerű kezelői felületnek köszönhetően az InfoManager használata hamar megtanulható, így a vezetők saját maguk vizsgálhatják meg a különböző információkat a kiválasztott szempontok alapján.

Az InfoManager három fő területen nyújt megoldást:

  • Üzleti Menedzsment (Business Performance Management)

    A nyers adatokból hasznos információt kinyerni általában időbe és pénzbe kerül. Az InfoManager azonban gyors és költséghatékony megoldást kínál.
    A sales, a logisztika és a pénzügy területéről begyűjtött hatalmas mennyiségű adatot az InfoManager összekapcsolja, érthető formába rendezi és dinamikus információkká változtatja, így a vállalat könnyebben és gyorsabban hozhat üzleti döntéseket. Az InfoManager nem csak elemzi és értelmezi ezt az adathalmazt, de az információkat szét is osztja a munkatársak között, a gyors információhozzáférés pedig mindenképp feltétele az üzleti növekedésnek.
    Az InfoManager analitikus felhasználói felülete egyszerű és gyors hozzáférést biztosít a kritikus üzleti információkhoz - böngészőkön, Windows PC-ken, táblázatokon, e-mailen, vezeték nélküli eszközökön vagy Lotus Notes-on keresztül.
    Az InfoManager támogatja a vállalaton belül zajló folyamatok hierarchikus megjelenítését biztosító Balanced Score Card módszertant, így képes többdimenziós elemzések, beszámolók, speciális üzleti ábrák létrehozására.

  • Ügyfélkapcsolati Menedzsment
    (CRM - Customer Relations Management)

    A CRM olyan elemzési megoldás, amely összekapcsolja az ügyfélkapcsolati menedzsmentet és az üzleti intelligenciát, vagyis a szükséges információk szállítását és elosztását. Ez az egyedülálló felépítés a marketing és a sales részleget segíti abban, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos információkat egy ügyfélcentrikus adatbázison, az úgynevezett ügyfélintelligencián keresztül kezelhessék. Az a cég, amely átfogó ügyfélképpel rendelkezik, ismeri és megérti ügyfeleit és azok vásárlási szokásait, hatalmas piaci előnyre tehet szert.
    A CRM segítségével a vállalat hatékony ügyfélkommunikációt és hatékony ügyfélstratégiákat építhet ki, amely hosszú távon elégedett ügyfeleket, és további pénzügyi profit biztosít.

  • Pénzügyi tervezés és jelentéskészítés

    Ez a fejlett megoldás lehetővé teszi a költségvetések és előrejelzések gyors elkészítését, valamint az erőforrások hatékony elosztását, miközben kiiktatja a folyamatból az időt rabló manuális feladatokat, csökkenti a hibákat és fokozza a pontosságot. A pénzügyi részlegnek ezáltal több ideje marad az elemzésekre és áttekintésekre. Az adatbevitel és az elemzés folyamatát a már ismerős Microsoft Excelen keresztül is el lehet végezni, az InfoManager kezelésének elsajátítása így még kevesebb időt vesz igénybe.

 

További előnyök:


Az InfoManagert kifejezetten AS/400 felhasználóknak tervezett software-csomag, a további fejlesztői munka programozás nélkül történik.
Az InfoManager szoftverrel egy rendszer prototípusa pár nap alatt felépíthető, a teljes rendszer bevezetése pedig csak néhány hetet vesz igénybe.
A felépítés és a karbantartás kis forrásigényű, az összköltség alacsony, a megtérülési idő rövid.